jag orkar inte mer.

jag är en sådan idiot, jag förstår inte förens nu vad jag gjort. Jag är så jävla äcklig, jag hatar mig själv. Jag vill göra allt för att skada mig , jag vill fan inte leva mer. Du är mitt allt , du var min drog. Du var styrkan för att kunna gå upp varje jävla morgon, men nu finns du inte där längre.. det känns så jävla tomt utan dig .. Att du kan säga : du betyder inget längre.. jag förstår inte , jag har ju varit ditt allt .. Du är så känslokall , jag saknar dig .. men jag vet att det inte går .. Jag har gjort allt dumt som finns, jag är så jävla äcklig.. Alla minnen , allt vi gjort tillsammans ... Du är bättre än alla andra, det kanske du inte känner eller tror men han är inget för mig inte nu, du är allt .. jag vill inte inse att en annan tjej skall ligga på den kudden jag legat på .. JAG VILL INTE . Jag vill inte finnas mer, jag är inte värd detta. Jag borde ingetligen tänkta på att jag fått din underbara tid, att jag fått leva med en ängel . Att du dog och att vi aldrig kommer träffas mer, så får jag börja tänka. Du kommer alltid vara mitt livs kärlek . Din familj var underbar, men jag kommer aldrig mer kunna se dom igen, jag kommer inte se dig ingen , jag vill inte se dig mer. Linn du är dum i huvudet, jag hatar dig din själviska egoistiska äckel unge .. jag hatar dig.. jag hatar mig själv mer än allt jag vill inte längre.. ingen förstår, säg aldrig det till mig eller det löser sig för det kommer det aldrig göra.

Kommentarer
Postat av: Birgitta Svensson

Min ,vår ÄLSKADE LINN,
Jag ,vi saknar dig.Många tårar rullar ner för min kind,det känns som jag ska gå sönder i tusen bitar,du fattas oss.Ge inte upp Linn vi behöver dig, världen behöver dig.Vi älskar dig .Ibland gör vi varandra illa,men vi kan lösa allt om vi vill.
Du kommer alltid att vara nr1,NUMMER ETT.FÖR OSS ALLA.VI ÄLSKAR DIG SOM DU ÄR .
DU MÅSTE VARA RÄDD OM DIG STÄRKA DIN SJÄLV KÄNSLA;TRO PÅ DIG SJÄLV.Jag vet hur det är att vara ung smärtsamt oroligt vem är jag vem är du,vågar jag lita på någon?
Snälla rara ÄLSKADE Linn du får inte göra dig själv
Illa.VI BEHÖVER DIG:VI ÄLSKAR DIG TRO MIG JAG finns för DIG om det är något .Jag skall hjälpa DIG SÅ MYCKET JAG BARA KAN OM DU VILL TA EMOT MIG .
ALLT KAN LÖSAS ÄVEN DET MESTA OCH SVARTASTE GÅR TRO MIG LINN.
DIN FÖR HELA LIVET
ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE LINN
TOBBELOBBES mamma Birgitta
ps.gå till skolan gör så gott du bara kan jag lovar dig att du kommer att växa.Hör av dig när som helst till mig Jag väntar jag kommer inte att LÄMNA DIGSÅ LÄTT BLIR DU INTE AV MED FAMILJEN SVENSSON MIN PRINSESSA LINN

2008-01-16 @ 08:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0