fjärilar i magen och brunbrända ben .

Vet ni hur det är att förlora den man verkligen älskar , vet nu hur det känns att få reda på att han gått vidared med du bara trampar djupare ner i skiten . Jag har oerhörd smärta som vägrar ge upp , jag bara gråter och gråter men inget blir bättre han bara sätter kniven i ryggen gång efter gång och säger sådana saker han aldrig skulle sagt för en månad sedan . Det känns för jävligt , men detta är vad jag gått igenom för första gången på riktigt men nu börjar jag komma upp på benen igen och det känns så skönt . Jag har börjat träffa en annan kille som jag verkligen vill satsa allt på , jag kommer inte berätta hans namn eller något på ett långt tag eftersom jag inte vet hur det blir . Och jag vet att alla tjötar på att alkohol inte hjälper mig men det gör det , det gör faktiskt det  i detta läget gjorde det de .
Idag fick jag även reda på att emil gått vidare ännu en gång alltså träffat en ny igen , men någon gång växer han nog också upp . Jag är lycklig för att han får det han vill och jag är olycklig pgr av våra bråk jag vill inte bråka med dig .



Men men snart är det torsdagskväll och det kommer bli riktigt kul .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0