som ni kanske inte vet.

SOm ni kanske inte vet så har jag förlorat något som var värt mer än allt, jag har sabbat det.
Det var inte ens mitt fel, lite av allt det stora var mitt fel okej det vet jag men jag förstår inte.
Men under alla jobbiga omständigheter känner jag fortfarande att jag är värd någon som älskar
mig för den jag är , som älskar linn . Igår satt vi ner under en lång pratstund så sa han att vi skulle
träffas någon dag i veckan för att prata ut mer om vad som hänt & så kanske vi skulle försöka på nytt.
& efter detta åkte vi tillsammans till en festival där han gick ifrån mig direkt och jag träffade andra roliga
människor och det slutade med att jag & emmelie badade med 4-5 killar .

Kommentarer
Postat av: Cassandra

vill du ha ett tips? jag började idag läsa en bok, den heter ps i love you, finns i film också, men LÄS DEN BOKEN!! du kommer garanterat inet ångra dig :) lycka till

2008-06-01 @ 16:44:03
URL: http://cassandramelodie.blogg.se
Postat av: Anonym

Vill du synas mer + få mååååååånga besökare?
kolla in denna sida:
www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=kimia

2008-06-01 @ 16:45:05
URL: http://kimiya01.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0