hej alla .

Längesedan jag skrev nu men jag har haft fullt upp med skolan & vännerna .
Mycket har hänt på dessa 2 eller 3 månader som gått jag har blivit mer framåt och vågar ta mer ansvar och vågar träffa nya underbara människor så detta har gjort att jag umgås med helt nya personer .
Snart är det underbart lov eller rättare sagt nu för jag är sjuk så det är redan lite lov för mig, jag har städat nästan hela huset idag och mår bättre än i morse .
Jag har också fått reda på en rolig nyhet , att jag skall jobba på självaste hultsfredsfestivalen i år skall bli så sjukt roligt och så får jag se alla banden live också många av banden har jag viljat se länge så detta sakll bli riktigt kul .

Och för er som undrar så går kärleksfronten åt helvete inte för att jag bryr mig så värst mycket men för folk som är nyfikna .  Mina känslor går och kommer så jag vet inte vad jag själv skall tro men jag gillar en person väldigt mycket och hoppas att vi ses snart.

Det är skönt & skriva av sig så ni får stå ut med detta långa inlägg , på lovet skall jag nog ta det lungt träffa underbara människor och åka runt i tobbes bil som vanligt .  Och eftersom jag knappt är hemma längre så har min klädstil blivit lite tråkig bara jeans , men det skall bli kul med pengar så man kan köpa lite nytt .

Måste bara nämna världens bästa vän i detta inlägg : Emma Alenfors , tack för att du finns älskligen <3

Kommentarer
Postat av: Ingeellen

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2009-02-06 @ 10:08:37
URL: http://ingeellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0