mer mer mer lyx.

varför faller jag alltid för det dyraste , nu ska jag visa er lite skönheter precis i min smak .
Mona large tote large view
Jimmy choo
Rhinestone paillette mini dress  large view
Denna klänningen är precis den tjejerna i gossip girl skulle springa runt i, från stella .
Sequinned t-shirt dress large view
Tibi's klänning har jag drömmt om ett tag nu .
Charleston bandeau dress large view
ännu en Tibi , kanske gräslig i vissa ögon men helt underbar i mina . Brunbrännda ben , vita skor och vita solglasögon .
Full mini skirt  large view
underbara miu miu kjolen .

Kommentarer
Postat av: Amanda

Miu Miu-kjolen är underbar! =)

2008-03-20 @ 15:38:27
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Anonym

vart finns den guld/vita tunika-klänningen?

2008-11-19 @ 23:39:21
Postat av: Nilsalba

Very nice site. Will sure visit again.

2010-05-05 @ 14:01:27
URL: http://nilsalba.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0