3134

sitter jag här trött och utsliten, eftersom att jag hjälpt tobbe medatt dra ner alla tapeter i hans rum .
Men en belöning får man allt efter all slit, bio !  Längesedan faktiskt iallafall med han ensam, va på harry potter med lillebror och mamma och t och det var för någon vecka sedan, det var mest för deras skull jag gick men nu ska vi gå på ciao bella, eftersom jag nästan är säker på att dem filmade oss detta året och förra året på gothia och den värkar fruktansvärt bra.  Men det bästa är  att jag har hela sista veckan av sommarlovet bestämmt massor av saker jag ska tex in till göteborgskalaset och på liseberg för andra gången i år med en riktigt rolig vännina som jag nästan aldrig träffar längre, sedan blir det lite girls night hos mej på lördag det ska bli riktigt kul . 

oj lite lågt inlägg när man täker att man ska skriva 1 rad, men detta får bli dagens inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0