imon

ska det allt bli av en stor middag hos mej med massor av mina vänninor , det ska blir hur trevligt och kul som hellst.  Och liseberg var hur kul som hellst idag jag har nog aldrig skrattat så mycket på länge , jag och Ann snackade om allt i livet värkligen och vi harkommit fram till en del , vego .  Men jag tror jag måste baka nu till middagen .

Något i stil av detta skulle bli frächt imon om det blir fint väder
Kanske med en kofta och leggins, men det som skärmmer mej med denna bild att hon är lik min kusin , så lika att jag tror att det är min kusin och om det är det så ska jag genast beslag ta denna klänning . (hoppas det är hon nu )
Bild: facehunter

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hoppas att ni får det trevligt!:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-08-17 @ 22:42:57
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sanna

Snygg klänning!

2007-08-18 @ 17:01:00
URL: http://fashination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0