Just nu

Varit med dem bästa i götet idag, trevligt värre!  Jag köpte mer en vad jag hade tänkt ett par cheap monday för 100 pix, otrolig jag gillar värkligen vita jeans & nu har jag även 2 par i min klädkamare .  Och det blev ett hett snack om senilsnöre, och jag fick för mej att mamma hade det så jag rotade & hon hjälpte mej & jag hittade det så det får bäras i stockholm nu .  

Även en riktigt het kjol på tradera från levis ,


Själv skulle jag aldrig sälja denna skönhet, och jag tror att det var denna sofia bablade om idag, den är så sygg helt stil rätt också .  Vill ha den, nu nu hjälp jag är köp beronende och min plånka ligger i budget : 0.00 öre  .
köp den för 400 pix så är den din .

Kommentarer
Postat av: Annelie

ehm. ledsen men det var nog den fulaste kjol jag sett:S speciellt på din konstiga kropp.. im sorry girl.

2007-08-10 @ 18:08:14
Postat av: Julia

Den var verkligen sättefin! Ursnygg:) Kram Julia

2007-08-12 @ 20:27:28
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0