just nu

känner jag att jag behöver en väska, nej inte en utan massor jag behöver och kommer att använda funderar på att åka in nästa vecka efter skolan och kolla på lite secondhand efter väskor för jag har inte pengar till att lägga ut på en dyr som jag oerhört mycket vill ha .

Fifi bag , tack !

Är denna inte bara prefektion jag vill ha den .  den kostar 795 pix .
 
Men jag funderar på att inte köpa en ny friis company jag gillar deras väskor starkt och har lite ägodelar från dem .
FRIIS & COMPANY, HELT NYYY!! HÖSTENS MÅSTE!!!! SUPERSNYGG!!!
Butiks pris ligger på 600-699 kr , här får man den för 400 pix , den är värd det .

Eller än till skönhet

Den skulle istta perfekt nu till hösten , åh jag vill ha den . 710 pix .

Kommentarer
Postat av: Linda

Här vars finns väskan för 400 kr ? :)

2007-08-18 @ 15:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0