lista

Utsidan

(x) haft rosa hår
( ) haft blått hår
(x) haft svart hår
( ) piercat mej
(x) burit en svart klänning
( ) inte duschat på en vecka.
( ) haft tuppkam
( ) tatuerat mej
(x) hatat mitt utseende


Insidan

(x) ljugit för en kompis
(x) varit ensam
(x) blivit missförstådd
(/) känt mig som en utstött
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
( ) sett någon dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) tror på spöken
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(/) varit i knytnävsslagsmål
(/) rymt hemifrån


Droger av diverse slag

(x) rökt en cigarett
(x) rökt en cigarr
( ) rökt pipa
( ) rökt vattenpipa
(/) snusat  (haft en prill i en halv sekund)
(x) varit full
( ) varit hög
(x) spytt på fyllan
(x) varit bakis
( ) spytt i en bar
(x) spytt dagen efter


Sex & kärlek

(x) varit kär
(x) dumpat någon
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) hånglat med någon av samma kön (fyllehångel)
( ) haft sex med någon av samma kön
(x) hånglat med en främling
( ) haft sex med en främling
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) gått fram till en främmande & frågat efter en kyss (nej men tvärt om)
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) hånglat med en polare
( ) hånglat med minst 5 pers på en kväll
( ) varit otrogen
(x) haft sex på offentlig plats
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(/) varit kär i en lärare
( ) gått på en blinddejt
( ) legat med en medarbetare
(x) blivit dumpad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0