mamma

mamma, är nog igentligen världens bästa ägodel utom henne vore jag ingenting och jag och min mamma bråkar nästan aldrig vi bara retas det vet nog det flesta som känner mej väl, men min pappa därimot vi bårkar jämt och ständigt vi kan inte ens vara isamma rum .  Min mamma har enligt mej när jag lev aldrig varit riktigt smal iallafall inte så jag minns, men jag kollade nyss med amma på kort på när hon och pappa gifte sej för hon skulle ta fram foton som hon ska visa för en gammal kompis eftersom min mamma vann en tävling på riks fm , och då insåg jag hur smal hon var när jag var ca 2 år, jag tror jag inte sätt någon så smal imin familj fasten min farmor är väldigt smal och även jag har/är smal , ingen i min familj lider av någon större över vikt men jag sa till mamma på skoj att så där skulle la inte sitta fel och se ut nu så sa hon att hon aldrig mer vill ås ut så och så sa hon att hon tycker det är otäck att se på dem bilderna för alla ben bara sticker ut , men jag tycker ingetligen hon är väldigt fin  .  

Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0