nu sommarn är över

kommer hösten ,coh det är något jag faktiskt längtar efter hur det nu kan komma sig .
Men en jacka behöver jag, min nyvarnade jacka är en trenchcoat fast med korta armar, ja ni vet den från H&M . Men nu behöver jag en varm & go till hösten som vi väntar oss .
Något i denna stilen kanske?
image101

Men Linn, jag fastnar alltid för klänningar jag har fastnat i ett beroende och jag lurar mej själv varenda morgon att jag "inte har några klänningar" och jag lovar att jag äger mer klänningar en vad min mamma&pappa äger byxor tillsammans, och det är många det .  Funderar faktiskt att fota alla klänningar och lägga in här? Men dennaklänningen var faktiskt väldigt fin och den får man för 450 pix så det blir nog ett inköp inom kort.(hoppas vi)

♦ Nå vad tycker mina kära läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0