Stilikon

Jag pratar inte alltid om mina stil ikoner, eftersom det är olika hela tiden men oftas gillar jag dessa 3 personer hela tiden och det är : Chloë Sevigny , Micha Barton och Nicole richi . Såsom kate moss och olsens är itne riktigt linn , men ändå kan jag gilla det dem har på sig men inga stil ikoner dirket , jag vet många gillar dem även kompisar till mej men för mej sejer det stopp för dem . Töntig är jag men , jag diggar även mina 2 närmsta vänners klädstil därför är dem också ett plus till min stil . 

image111

Därför får dagen kollage bli inte minst sagt : Chloë Sevigny  ! 
inte ofta detta händer längre inte .

för övrigt så ska vi åka till danmark med klassen (om det blir som planerat) grymt kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0