07:41

Inte för att jag orkar/hinner med detta nu så får det bli så ändå .


Regler:
  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  • I slutet av inlägget skriver du 8 personer.
så här kommer mina 8 punkter, blunda om du inte vill sabba den perfekta bilden av mig

* Jag är värkligen inte ens bra på att sy , jag får alltid hjälp . (inom en snar framtid är jag det)
* Jag går på aerobix , inte bara jag utan nästan alla mina närmsta kompisar . (vi följer strömmen)
* Jag äger 4 plattångar, en + (3gammla)  locktång och en crus tång
* Jag är otrligt lat och ber andra göra saker åt mej .
* Jag hatar falska personer
* Jag är otroligt glad , ivissa fall  ibland är jag för glad.
* Jag har aldrig varit i catfight
* Jag har minst 15 sjalar och halsband som jag köpt för att kolla på .

Okej, speciellt till er : Sofia Jessica är utmanade , annars ni läsare kan ju också ta en utmanning .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0