dagsgyr5

Mitt bästa köp:  just nu, mina vita jeans för 100pix från cheap monday


Mitt sämsta köp:
Jag har gjort många mindre bra köp & skit köp men mitt värsta köp var no en tröja för närmare 700 pix som jag aldrig har använt den bara hänger där , och alla läppglans som jag köper (beroende)


Mitt dyraste köp:
  hmm, jag betalar aldrig mina saker själv , har nog rätt många dyra saker .


Mitt billigaste köp:
linne för 10pix


Mitt senaste köp:
För pengar jag igentligen inte hade köpte jag en jätte snygg röd klänning från Zara och jeans från cheap monday och toni&guy platina schampoo

Mitt nästa köp: keds och ny mobil tror jag .


Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde:
 Jag ångrar mej nästan alltid, men i thailand hittade jag massor av fina saker på ett dyrt köpcentrum .. och en jeans klänning från tommy  hilfiger på secondhand


Mitt önskeköp:  Mulberry, leather bayswater bag och massvis av skor från Christian Louboutin .

Jag utmanar er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0