in my bag

in my bag
detta är precis som skulle varit i min prada väska om jag nu ägde en.
lita av mycket :
♥ bonaqua - godare vatten finns inte. Lemon
♥  Pepsi max - mycket godare en godis.
♥  Starbucks - caffe latte sitter aldrig fel.
♥ Lipbalm - något en tjej inte kan få för mycket av.
♥ Canon - denna urläckra kamera vill jag sätta mina fignar på
♥ Nagelfil- alltid nödvändigt
♥ Örhägen- Om man ska på fest .
♥ Nagellack - ett jätte fint essie nagellack
♥ Kalender - ordning&reda, ordet sejer ju allt.
♥ Hårstyle- om håret sviker.
♥ Armband - Hermes armband vill la alla tjejer ha?
♥ Telefon - pradas snygga mobil.
♥  Plånbok - VL snygga plånbok hade inte suttit fel.
♥  American express- spelar ingen roll vad det är för kort.
♥  Parfym- Clean fresh lundry , finner inga ord.
♥  Bok - Det ska bli ett samt nöje att döda dej
♥  Bok - Jenna Jameson , Att älska som en porrstjärna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0