H&M

H&M gör det igen, jag har hur mycket kläder som hellst från h&m jag slår vad om att hälften av mina kläder är från h&m .

Tunikan skulle varit så snygg till en snygg bränna med kritvita skor . Bilden på modellen som har på sig tunikan är så underbar .  Den vita lilla skönheten skulle också suttit bra med en snygg bränna och ett par vita skor . Detta blir nog sommarens måsten .
Jag som bara älsakr kjolar , skulle behöva några svarta . Dessa finns på h&m för en billig peng
Jag är lite mer för knälånga kjolar, jag gillar inte kort kort men jag gillar inte förlånga heller så jag skulle nog köra på den korta.

Båda kostar 98:-

Snart är det innebandynatta, det betyder att jag behöver en bikini jag skall nog ha min juciy bikini men det skulle varit kul och köpa min bikini dröm och ha den till nästa sommar . Jag ville ha denna bikinin denna sommaren , och den bli bara billigare och billigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0