Kjolar.

Alla bloggar jag läser skriver om kjolar, och den Sofi trudiluten D&G saken . Nej det var inget för
mig känndes som någon billig sak från någon billig affär. Är det bara jag som tycker det?
Ne men iallafall jag har hittat mina drömkjolar och dom är inte sånt man köper
varenda dag, tänk om jultomten kom med dessa till mig ?
Då hade la ni varit avundsjuka ?

Quilted link skirt  large view              Fine check mini skirt large view
Full panel stripe skirt large view
1. Lela Rose
2. Chloé
3. see by chloé

Metallic strapless dress  large view
Denna underbara klänning skulle man kunna göra många avundsjuka ute på kvällarna, tänk om man skulle få denna underbara dröm av tomten. Nej jag borde nog skriva en önskelista och sedan sluta äta,dricka,konsumera,leva så kanske jag har lite pengar över att köpa mig dessa saker.  Nej nu funderar jag på att klicka hem en liten beställning, jag hr ju trots allt lite pengar som klirrar i kassan .

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag älskar kjolar, passar perfekt till både vardags och fest. =)

2007-12-05 @ 21:41:47
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Anonym

hamburgare eller pizza? vad är godast? :D

2007-12-05 @ 21:47:10
Postat av: majda

Skriv den 1000:e kommentaren i min blogg och vinn Cherry Kiss


Cherry Kiss doftar av söta, mogna körsbär och ger dina läppar en lätt touch av körsbärsrött.
Cherry Kiss lip balm mjukar upp och skyddar dina läppar och ger lätt glans.

2007-12-05 @ 21:49:40
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: sophia

Underbar klänning!

2007-12-10 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0