Las vegas

Igår kollade jag på Las vegas, Delinda skulle gifta sig & hade världens finaste bröllopsklänning. Jag drömmde i natt att jag gifte mig och hade denna klänning.  Det var lycka, det var mindre lycka att vackna och inse att jag inte ägde denna klänning. Jag har försökt hitta bilder på den och nu har jag hittat den .

Den är så fin att man nästan kan köpa den och bara sitta och titta på den utan att den skall vara med på bröllop.

Dessa två skulle la inte heller sitta fel, den tredje är en sådan klänning som jag drömt om
sedan jag varit liten .

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy så fina, ut i helgen och ragga gärnet så man får tillfälle att köpa :)

2007-12-11 @ 18:46:24
Postat av: Anonym

fy så fina, ut i helgen och ragga gärnet så man får tillfälle att köpa :)

2007-12-11 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0