Oh ja



Dagens humör: Neutral.
Dagens mående: Ont, ont i mitt jä*la f*t* knä .
Dagens borde: Plugga mer, mycket mer än vad jag orkar.
Dagens frisyr: Plattat, slitet och allmänt fult. & svart.
Dagens smink: hum, det vanliga. Jag är tråkig.
Dagens klädsel: Fula kläder eftersom jag inte hittade något i morses.
Dagens planer: Plugga, detta suger alla läxor kommer nu två veckor kvar kämpa kämpa.
Dagens materiella vill ha: massor
Dagens längtan:  Julafton & v 4 .
Dagens fundering:  Att ta liver av en .
Dagens beroende: Mm, nja okej jag vet inte kanske koffein .
Dagens tråkigaste: Att alla beter sig som lågstadie barn .
Dagens tidning: ELLE - bara för att det är i dag.
Dagens modell: Irina Lazareanu - en självklar.
Dagens låt:  young folks .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0