Cocoo

Jag har varit lite seg med updaterningar, men jag har haft en jätte rolig vecka (dagarna som gått) Igår spenderades kvällen med Ann sjukt kul , länge sedan jag träffade den tjejen och nästan glömt hut trevlig hon är. VI hade iallafall en jätte kul kväll . Och eftersom jag & T haft fullt upp har jag inte kunnat lägga upp cocoos nya skönheter som kommer till shoppen för er övriga idag.

Passar till vad som hellst ett lätt armband att ha både till vardags & fest.  så lite som 145:- får man lägga på den skönheten .
Och även på fyllining av dem populära armbande som tog slut hur fort som hellst, funderar på att klicka hem en sådan nu , den gula .


NU måste jag inviga klädstången (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0