Åh nej . . .

Nu har jag gått och blivit super sjuk, har inte varit det på massor av år inte så här länge iallafall när jag avr i thailand fick jag samma men då jag jag till en doktor och så löste sig allt. Men nu går inte jag till någon doktor för vi ska åka imon till åsa, sedan åker vi till karlskrona .

Onsdagen var fantastik, jag och min älskling T fyrade 1år tillsammans och jag hade köpt rosor och en badbomd från lush "sexbomb" den var jätte härlig , den luktade hur gott som hellst . Har haft två innan, jag fixade badet med rosenblad och drink , med massa melon . Vi startade dagen med att jag åkte till mölnlycke och mötte upp älsklingen som satt på en buss och vi åkte in till göteborg och gick på liseberg, senare kom hans kompisar. Lite mindre roligt men det var jätte kul, uppsvinget var bara skit nästan jag bara satt och blundade . Jag skrek värkligen som en man i balder, (för att reta tobbe)  .

Igår var jag och T på hans farmors kalas , trevligt ! Sedan åkte vi till borås från landvetter och gick på torsdagskvällen i borås, har glömmt vad bandet heter men deras låt går på radion hela tiden ,super bra .
Sedan åkte vi hem och jag sommnade på soffan, mysig vecka T . Imon kommer T till mej tidigt så åker vi till åsa för att se lillebror spela fotbolls cup sedan forsätter vi ner till karlskrona, mysgit . Lite mindre mysigt om min snuva inte slutar, jag tar Oleum Basileum ungefär var 5e minut . Bra tips föresten för dej som är snuvig , ta med fingret på flaskan utan att vända upp och ner sedan duttar du på under näsan och vips så förvinner hälften av snuvan .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0