Blev

väldigt mycket street fashion nu men men , nu ska jag bjuda på några goingar från korea .

1. Virkat? ja det är fint tycker iallafall jag , på denna tjejen passade det jätte bra iallafall och puffkjol är också mycket snyggt .

2.Snyggt tee, och snyggt med svarta byxor till , väskan är också ett plus den är snygg och guld .

3. snyggt med lång klänning och bälte, plus plus på denna vackra dam. Men jag tycker fkatiskt inte om väskorna , jag har alödrig kännt jag att jag vill ha en sådan med den modellen , eller den lilla . Jag vill ha stor stor LV väska .

4. gud vad snyggt med hängslebyxor . Jag vill bra seja en sak superdupersnyggt .

5. Typsikt asia style, men jag gilalr värkligen den asiatiska tonårstilen , Men denna outfiten är typiskt mej .


N ska jag ta och städa mitt rum, måste ju vara fint när man slutar skolan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0