Hett & Iskallt

just nu är det rätt så hett i mitt rum så jag bröajr tänka på vad som är hett och inte , jag ska lista lite hett & Iskalla saker ,
börjar med HETT!

1. Justin timberlake

2. Timbaland - The Way I Are  (inget nytt att jag gillar Timbaland)

3. Zara (gbg)

4. Sommar

5. pepsi max (maxi säger ja)

6.  nya kläder (hela tiden)

7. Tradera&blocket .

sedan listar jag det som inte är hett utan iskallt :

1. Britney

2. läder underkläder  , hur skönt kan det vara underkläder ska vara sköna inte pina . http://www.lekosmek.se/sexleksaker/bh-trosa-lack-5830/           

3. porr överhuvudtaget jag är värkligen en antiporr människa, jag förstår mej inte på folk som sitter hela dagar och ägnar sej åt något som är så fejkat . (tyck inte att jag är tråkig, värklighetes porr är super men inte detta ,dej tack .)       

4.djuplågeri , det värsta en människa ska göra, vad det än gäller om dem så listar ut cancedr med den så ska dem inte göra det, inte englit mej aldrig . 

5. rasism , allt som har med det att göra sejer jag stopp nej tack jag vill inte höra. Jag hatar sånt .           

6. dålig kvalitet , på kläder smink och ja allt . 

7. Misshandel , våldtäkt  all sådan skit borde inte få finnas. Jag har anhöriga som varit med om sådant .                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0