Nicole

Nicole,Nicole återligen NICOLE du har tagit mej med storm och vet att du tagit många med stom också . Jag dissar många "förebilder" som kate moss , systrarna olsen jag tycker inte om dem det är väl klart att dem bär snyggt men kate missbrukare, vilken förebil är det?  samma emd systrana har dem gjort något på de sista ? ne . Jag gillar nicole, jag har gillat henne länge jag vet inte varöfr , kanse för att hon klär sig snyggt och gör allt snyggt . JAg håller med folk till hundra proncet att hon är alldeles för smal och jag gillade hennes kropp mer förut när den var fylligare.
TUMMEN UPP FÖR NICOLE!


Nicole med sin kära balenciaga classique bag och troserna är så snygga, nästa inköp?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nicole missbrukar ju också? D:

2007-06-27 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0