outfit

outfit
Förra helgens outfit, Nya klänningen.  Inte så mycket till outfit men .
Solbrills: H&M
Cardigan: Halens lagershop
Klänning: H&M barn

Söta T ser man oxå, han knyter sina fina skor . :)
Igår blev det fest , eller ett annat ord som passar mer in är tjejkväll med killar, VI skulle fixa överrasknings party för min ena kompis vi var massa tjejer som gömmde oss i klädkammare och min ena kompis började hosta så hon fattade att vi var där inne men chockad blev hon , tog inga foton från kvällen . MEn sedan kom T & en kompis till t, vi drog och badade i natten och sjön låg sjukt långt därifrån hon bodde men vi gick och gick sedan badade vi i ett tjärn det var ingen sjö som jag hade för mig , såå skönt men jag hatar knott och har minst 3.000 bett . VI missade bussen så vi fick ta den halv 1 eftersom jag hade en mamma som var orolig för att jag skulle drunkna vafan fick hon det ifrån (ursäkta för svärorden) men tror hon inte att jag kunde simma?
Men kvällen blev lyckad , inte hemfärden men men sånt händer.
Tack alla för en underbar gårkväll . (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0