right now

just nu är jag arg och besviken på mej själv, jag hade chansen att gå på JT igår men sket i det , jag får la nöja med mina kära girls minnen om hur snygg och sexig han var på senen . hum, just nu är jag hellt inne på att hitta bal klänning fråga mej inte varför fick bara ett litet ryck om att hitta den perfekta . har fått napp på några:

kanske skulle vitt passa bättre.



Kanske lite för mycket american style, men jag gillar dem. Är lite osäker på den vita det ser ut som att det är en bh, men det kanske bara är snyggt inte vet jag .  
Men min favorit är denna:
Jovani prom dress 10854
Så vacker, det blåa, diamanterna och allt. Jag har ett helt år kvar till bal ,men jag funderar på att beställa en fin från usa istället för sverige eller sy upp en med egen design i thailand vore inte helt fel de heller . Balen på våran skola är inte sådan serriös, det är lite B jag vill värkligen vara uppklädd och ha stora vackra klänningar.  Jag blev förälskad i kate hudsons klänning i filmen "Hur man blir av med en kille på tio dagar" , fast jag skulle korta till den eftersom den är vädligt lång och jag tycker inte om det på bal klänningar, här kan man köpa den : http://www.bestpromdresses.com/shop/Yellow_kate_hudson_dress.htm    , underbart .

vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0