tragiskt

Jag har inga ord för det som hänt, jag mår så dåligt.
En av världens snällaste kille ligger just nu på sjukhus & kämpar för sitt
liv, jag vet itne vad jag skla ta mej till. Igår så skämmtade han med mej
några timmar efter ligger du nersövd på operation .
Jag har värkligen alltid gillat denna person , och idag när
våran rektor komin och sa att ha nkanske inte skulle klara sig
så kände jag värkligen till, allting blev svart &iskallt , jag kunde
bara gråta det var det ända, folk vet inte hur nära jag & han var
Men vi var faktiskt riktigt bra kompisar & är & förblir, mina kompisar
är hans kompisar , och jag vet bara inte vad jag ska seja finner inga
ord .

http://www.bt.se/edrum.jsp?article=269390

Kommentarer
Postat av: Jessica.

Adam är fan inte värd detta.. Det borde vart någon annan, någon som inte är tacksam för livet. Någon som plågar folk. Adam är en genomsnäll människa. Fyfan säger jag :'(

2007-06-14 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0