uäk

Jag har så ont i halsen , så typsikt mej att bli sjuk på lovet.  Men men, en bra sak är att det är strålande solsken , och jag är ingetligen på super humör, jag ska med T till göteborg och hjälpa han hitta hans skjorta på zara, jag är överglad att han gillar zara, det trodde jag faktiskt inte, han gillar topman också, för jag brukar alltid vara lång varig i affärer speciellt i dem två och nu när han också gillar dem så kan han också ta god tid på sej. Jag funderar värrkligen på att köpa mjukglass och lägga mej i solen i göteborg, det tar bara en kvart in till gbg från T , sköönt .  Han är i duschen nu sedan ska han ut med hundarna sedan så ska vi gå, jag har på mej nya tröjan från h&m , lite house of holland känsla , plus leggins lätt och skön outfit, men jag vet inte vilka skor jag ska ha  på mej ..  
Aja ha det bra sötisar.

lägger in bilder sedan, kommer hem efter gbg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0