uttråkad

Vad blir ditt namn baklänges?
Nnill
Har du gjort en snöängel i år?
jepp
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 
9 timmar för en månad sedan . 
Platt eller lockigt hår?
Platt
Vad gör du när det regnar?
Kollar på film, nätshoppar eller är med T
Har din dröm gått i uppfyllelse?
Yes, T !
Vad har du för startsida på internet?
Microsoft
Vem ringde du senast?
Mamma och bad henne köpa glassss
Har du någon gång testat karate?
Nej, men kanske i sömmnen vem vet.
Vilken mobilringsignal?
vibrationer
Första sporten du gick på?
Ridning
Vad längtar du mest till just nu?
Min och t's englandsresa  
Hur gammal har du tänkt bli?
så länge jag orka leva .
Vad drömde du om inatt?
att jag blev jagad av enn jätte katt (cat's is not my thing)
Vilken tv-serie är bäst?
jag gillar nästan alla .
Kan du gå ner i spagat?

Har kunnat .
Vad åt du senast?
Thaimat (mamma)
Höga eller låga strumpor?
båda , beror på tillfälle.
Vad är du mest rädd för? 
Att de ska hända något med T och min familj 
Har du varit kär i en kändis?
nja, alrig kär men jag tycka att JT är het så han bränns .
Läser du baksidan av mjölpaketen?
maybe
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Jag dricker inte mjölk överhuvudtaget
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt och blått ,
Vad ska du döpa dina barn till?
 vet inte, har inte orkat tänka så långt.
Sommar eller snö?
Sommar!
Bikini eller baddräkt?
Baddräkt och bikini, båda !
Snyggaste läraren?
vi har bara äckliga.
Är du mörkrädd?
Nja, kanske eller JO !
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Självklart, äger ett par siden oxå
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt med armarna om T
Godaste drickan till frukosten?
multivitamin
Senaste lästa boken?
Gossip girl
Vem kramade du senast?
T
Älskar du sjunga?
Ja, men bara så ingen hör. Annars är jag en stor sjungare.  
Vill du bli president?
 Självklart
Kan du ditt mobilnr utantill?
nepp !
Har du tråkigt?
ja, fruktansvärdt
Hur tar du dig till skolan? 
Antaglien åker jag bil eller så går jag .
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Ja, haha
Sjunger du på toa?
Ja, självklart 
Vilken färg har din jacka?
jag hr många jackor
Anväder du långkallingar?
tror inte jag ens äger ett par
Vilket land vill du åka till?
Thailand, jag saaaaknar thai .
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Min kära T
Vad ska du göra nu?
Ingenting, absolut ingenting ha det tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0