VILL BARA SEJA

image17
Att jag saknar thailand så oerhört mycket , ringe pappa nyss och hans sa att det blir nog i år igen ,det hoppas jag värkligen. THailand, England,norge & danmark kan det blir mer lyx eller underbarare , nej skulle inte kunna tro de.
Pappas kompis letar lyxvilla därnere och då blir det billagre för oss att åka ner bo i lyxvilla är inte fel det heller . Mamma & pappa är också sugna på att skaffa där nere, fast bo där hela tiden utan att åka te sverige . Det tror inte jag att jag skulle klara av , att vara utan T ?  VI ska nog ta en sväng till vietnam & cambodia isåfall , skönt !
T, ska med detta året . Har lust att bada i svneskt vatten nu . 

Lite härliga  

image16 & image18
image19



image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0