17:43

Dagens humör: PMS
Dagens mående: Fruktansvärt ont i halsen .
Dagens borde: Plugga , plugga .
Dagens frisyr: Har haft tofs hela dagen men nu köra jag utsläppt
Dagens smink: det vanliga .
Dagens klädsel: förut var det träningskläder, nu är det höga jeans svart linne och stor gråkofta.
Dagens planer: Kolla på tv&plugga, jag brode gå ner och hälsa på massa folk .
Dagens materiella vill ha: Allt som har med kläder att göra.
Dagens längtan: Tills jag får tummen ur och tar en sväng på shopping i göteborg.
Dagens fundering: Att jag kanske överragerade lite förut i skolan .
Dagens beroende:
Dagens tråkigaste: Skolan i mon.
Dagens tidning:
Dagens låt:  turn the page - metallica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0