fifa 07 & en underbar person

Jag sitter vid min laptop och sneglar lite på T när han spelar fifa, han är så söt när han gör mål "yees" och sedan masserar han min rumpa , haha!   Och destutom får jag massa pussar, ibland älskar jag att liver är så här lätt att man bara kan ringa ett samtal och sedan är hela helgen upbokad med mys med den man älskar.

Detta kanske inte ni kalla romantik, men det är verkligen romantiskt att han sitter ochs spelar medans jag sitter och bloggar så att inte man gör en sak när den andra kollar på det tycker inte jag är romantiskt. Vi skall snart gå ner och göra en kladdkaka och kolla på matchen Sverige-Spanien .



Cory i den mest fantastiska fest blåsan .

Kommentarer
Postat av: Lana

Nej men gud, vad söta ni är. Älskar när man myser med sin älskade. Ni får ha det trevligt.

2007-11-17 @ 20:45:33
URL: http://lanastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0