Halloween

Japp nu blir det halloween party, det ska bli riktigt kul .
Gick ju aldrig förra året, var ju i thailand och jag som älskar halloween kommer vara
utklädd till 100% , japp nu skall jag bara berätta vad jag ska vara . Det är kanske en liten konstig kombenation
en pinupa som skall ha blivit skjuten i huvudet och jag är bra på att göra skott och jag har massa lossas blod hemma så detta kommer bli bra, kommer nog bilder sedan .

Liten insperition


Jag skall nu voffla mitt hår sedan sätta upp en oskyldigt rosa band i håret, sedan skall jag ta på mig min ny sydda klänning och snöra ett band (rosa) runt den sedan skall jag ha ni vet en sådan där sak, strumpbyxerhållare lite konstigt ord skall jag ha .  Markerade ögonbryn och rött läppstift , passar det verkligen hop? Vi får se.  Kanske en blomma i håret, och sedan skall jag sminka mitt skott i pannan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0