H&M jul 2007

Är det inte helt underbart?
Jag fick syn på kjolen på H&M i borås och blev kär i första ögonkasten så nu är den min för bara 98 pix . 
Den fick följa med ut idag fasten det inte blev mer en bara stå i kö och knö sedan tröttnade jag och kjolen även mina vänner så vi åkte hem . Det var lite synd bara för jag hade verkligen sätt fram imot kvällen länge sedan jag var ute nu , och festade . Har bara blivit små hemma fester det senaste. Men men, jag är trött men ändå inte jag har en konstig känsla i kroppen ska snart rulla mig ner för trappand och ta mig lite svart kaffe , det sitter nog skönt nu . Imon kommer T och jag har planerat en liten överaskning .


Jag gillar modellen på bilden, sådär snyggt hår som jag hade när jag var liten .

Jag fick även med mig latex tightsen från gina idag, dem är min ögonsten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0