Lilla T & jag !

Jag har varit sjuk dom senaste tre dagarna, men vad spelar det för roll. Man måste ju få vara med sin älskade för det eller? Men jag kan konstatera att Linn hatar att vara sjuk, usch! Jag klara inte av att ta hand om mig själv jag bara käkar glass och ingen mat , han inte ätit något vettigt på tre dagar, bara 5 glassar och två kakor och massor av mulit sedan har jag även sovit och sovit .  Imon skall jag på Julmarknad , så se vad det har att bjuda på . Sedan skall vi nog träffa Jessica&Stefan eftersom jag mår bättre en förut . Hoppas morgon dagen är bättre en någon av dessa veckodagarna.   Igentligen skulle jag varit i göteborg och rör på klackarna ,men jag är sjuk och då får man inte roa sig .   Detta skulle bli bara en liten kort updatering men vips , det blev ett helt inlägg. 
T spelar Fifa 07, han är som en barnunge och jag ska ta mig lite tid och spela the sims 2 , jag vet nördigt men sådan är jag barnslig men ni måste erskänna att man blir lite sugen på sådant i bland. ? 

Nu när det snart är jul och sånt där så vet jag verkligen ..... ja vad jag önskar mig, jag burkar ha panik, men i år är jag säker. Något jag vill ha är en rock t shirt , en sådan där lagom sliten sak.  Som man fick se micha i för ett tag sedan.  Sedan önskar jag mig något i denna kjolform ;

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0