Tips?

Jag behöver alla tips jag kan få.

Vad skall man köpa till sin älskade i julklapp?

Han brukar aldrig säga vad han vill ha, men jag vet några saker han är inne på men det är dyra saker och han sa att vi skall ta lungt med sådant nu eftersom vi skall på en lite tripp vecka 4 till sälen . Fasten vi snart varit tillsammans i två år så har vi aldrig varit på "semester" tillsammmans om inte husvagn och stockholm räknades . Ni vet, vi har liksom inte bott på ett flott hotell med massa lyx. Nästa åt blir det Thailand också ska bli ännu mysigare att visa han allt .


Men hjälp mig nu .


Själv önskar jag mig massor. Men några saker kan jag visa er här .


Tan Can , från eleven.se , 249 kr .
Library of Fragrance Bubble Gum Pick-Me-Up Spray
The Library Of Fragrance, så klart alla dofter önskar jag mig . 150 pix går dem på, och jag äger redan en som jag är förälskad i .

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: Vilken storlek är din klänning?

2007-11-20 @ 17:56:09
URL: http://jagheteralexandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0