Världens finaste

WCT adidas skall bli min .
Zooma
Du är så fin, om jag får dig skall jag bära dig varenda dag. Sedan var det detta med mobil och kamera som jag verkligen behöver , haha!  Den mobilen jag vill ha är inte bra så jag fick välja en annan i samma kollektion .
Zooma
Och jag Linn har alltid otur med allt, så min fina kamera har tydligen utgått i svergie för att inga köpte den eller något, varför är vi svenska så jävla dumma? Men nu har jag ätnligen hittat en som passar mig .


Zooma
Den som jag ville ha ;

Kommentarer
Postat av: monika

jag har den mobilen fast i coffe brown, snygga men omtaliga utan bra kvalite tyvarr.

LONDONBLOGGEN IS RETURNED

2007-11-07 @ 19:29:30
URL: http://monique.tjejsajten.se
Postat av: minna

vart ska du köpa den deär adidas tröjan jag letar med för fullt men kan itne hitta den...!

2007-11-24 @ 13:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0