Imorgon

Skulle jag ut med några väninor, men det blev inställt . Tråkigt, Tråkigt men jag skall på bio idag lite uppiggande men jag mår inte så bra . Jag har ont i magen och jag som älskar fredagar, och jag sitter bara och klagar funderar på att göra mig i ordning med jätte lockigt hår och sminka mej fint och överaska T , jag har nästan bara gått i mysbyxor och mascara så han kommer kanske bli överaskad .  Är det bara jag som tycker man känner sig konstig med lockigt hår, jag har jätte lockigt hår igentligen fast jag plattar det och när jag har lockigt hår så frågar alla alltid om jag lockat håret .  Kanske inte så kul för er att läsa, men ni ska få några färska inläggt snart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0