Inköp nästa!

Jag fyller som sagt år snart och då är det bara en sak som gäller PENGAR , istället för att sitta hemma och fundera på om man ska beställa hem saker så ska jag ut och shoppa. Jag har gjort en liten lista vad som ska köpas .


Linne från cheap monday; super snyggt .
Wera Tanktop Chlorine Wash
Byxorna med dragkedja från h&m; så snygga, skulle köpt i våras men blev aldrig men nu finns det billigare på hm.

Shine black jeans från cheap monday; just nu är det dem ända jeansen jag ingetligen vill ha & behöver.
Tight Shine Black
Om jag inte får den i present så blir det ett inköp driket , från indiska ingen har la missat denna skönhet?


just vad jag tror jag har råd med, eftersom dem andra pengarna ska jag nog spara .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0