Pärlor åt svin

Detta är en låt som jag verkligen älskar, den betyder massor för mig har aldrig känt så här för en låt .

På pojkarnas lista, står du högst i topp
Men blir bemött som du vore trash.
För killen som har snott dig på höga belopp,
Vill inte ha nån fru, bara cash.
Han e en sån man, som sol-o-vårar.
Tar allt du har .
Sedan, blir du, lämnad i tårar
Utan någonting kvar.

Detta är en sång som ni verkligen borde fatta, ni som gjort så här. Jag hatar att det var vi och jag hatar att ha dessa minnen att vi var två fast igentligen en , du tänkte bara på dig själv . Du borde fatta att man itne kan göra så här, ni är sådana killar som verkligen inte borde få finnas .  Tur att jag har dej T .


Har ni någon låt ni verkligen älskar ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0