4254231

Jag fyller snart år, eller om 2 månader . Jag hitter aldrig på något att önska mej så det är svårt för dem som ger mej presenter men nu , nu ska det bli ändrning jag skall göra upp en lite lista just nu som jag vill ha .

1. oversize skjorta,jag vill ha den stoooor  från ellos .
Zooma
2. Höga höga höga skor, plus många många skor . Dessa skulle sitta perfekt, från topshop
High T-bar Platform
3. Tunikan/klänningen som varit på top hos mej hela tiden , fårn ellos
Zooma
4. Skor igen , ännu en klack men det vill jag värkligen ha flera av. Jag tror inte jag kommer få flera skor, ellos.
Zooma
mer kommer .

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har varit så nära att klicka hem den skjortan så många gånger nu haha :) så fin :)

2007-09-18 @ 19:14:12
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0