hejsan!

Har jag föresten berättat den glada nyheten att linn gått och blivit sjukt , japp öroninflamation och halsont kanske halsfluss början till iallafall . Jag är deppig jag som vill kunna leva livet fullt ut just nu , men nepp det gick inte gudarna med på .   Iallafall så är det nästan bestämmt om på lördag, men just nu längtar jag bara tills på fredag , T & jag ska mysa en massor det ksa bli så kul längesedan vi träffades hemme hos lilla mej nu också .  Tänk va kul när vi flyttar ihop så slipper vi dessa tråkiga bussresor & tågresor  , för er som inte vet bor jag nästan vid borås och T bor i mölnlycke som ligger brevid götet .

Nu bjuder jag på en ball bild .

inte den ballaste jag vet, kanske inte den ni förväntat er men jag gillar den .


Och tjejer jag bjuder på världen läckraste pojkvän . (på bild, för han är bara min i värkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0