ja

nu var det ett tag sedan jag bloggade, det har varit en händelserik helg . 
Jag var på liseberg med T hans mamma pappa och syster med barn och man .
Barncancer fonden hade nämligen hyrt liseberg så vi hade jätte kul värkligen, dagen innan gick vi på mingel
för barncancerfonden och fick goodiebags dem innhöll: Penna,Nyckelband,3diadem,tandkräm,hopprep och  sedan fick man mat glass som var hur stor som hellst godis och chips sedan kom artister som man träffade lite senare också .
På liseberg var det också artister som b.l.a var : Basshunter,Danny,The pudels och finalisterna från junior vision songcontest 07.  Det var värkligen jätte kul , och jag är värkligen drottningen i Ida&Olivias ögon (tobbes systers barn)  Dem ser värkligen upp till mej och det är jätte kul, dem är små och Ida är fruktansvärdt lik mej som jag var som barn.

Igår hade jag planerings eftermiddag så jag tog bussen till T, åkte in till stan själv och åkte till T igen och myste .
Fick med mej hem två kjolar , och vet ni att ginatricot har en ny upplaga av latexlegginsen nu .
Bild1: Goodiebagen. BIld2:Kjolarna . Bild3: Barncancerfonden på storascenen.
 


Dagens outfit
image130
♥Cardigan: Halenslagershop
♥Kjol: Ginatricot (NY)
♥Leggins: Blammo
♥Plastbag: Whyred för Ica
♥Linne: Zoul

                                                       ♥Vad tycker ni om dagens oufit?
                          Jag vet att det ligger en bh på fotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0