jag vill ha mycket .

Asos , asos åter asos .  JAg har inte köpt saker därifrån på länge har klickat till mej dem sedan så ångrar jag mej och tilltalar mej själv att jag inte kan köpa det nu för jag ska ha andra viktigare saker, men linn så här har du aldrig varit innan varför ska du bli det nu ?  Jo men vi får nog klicka hem lite höst saker.
Lace Shift Dress in the style of Mischa Barton
Super snygg klänning/tunika som skulle bli perfekt till svarta grova strumpbyxor och ett par höga skor och en stor halsduka stor matchande mössa och en stor kofta.

TFNC Bubble Hem Hooded Parka
En snygg parkas som jag vill ha, fast jag har redan bestämmt mej för vilken jag ska köpa, det blir den från hm .
Button Ruched Flat Slouch Boot in the style of Lindsay Lohan
Dessa skulle sitta mej varmt om i höst/vinter, perfektion   .
Knot Handle Woven Shopper
På tal om perfektion vad är då inte denna underbaringen , den skulle också sitta mej varmt om i höst/vinter på tal om att använda den jag skulle nog använda den tills den gick sönder .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0