Lista

EN lite lista

Är du en snobb?
1.Äger flera lacoste-tröjor: japp, en röd och en svart (äkta) sedan två fejk .(gammla)
2.Har bara märkes jeans: Ja jag tror faktiskt det.?
3.Handlar bara märkes kläder: Nej, budget får man mer för pengarna .
4.Äger ett/fler par märkes skor: Ja.
5.Äger fler en 1 dyr parfym: Ja, jag har massor jag gillar perfymer oftast faller jag för dem som är dyrast (tragiskt men sant)
4/5 , jag är nog en snobb trost allt.

Hur fåfäng är du?
1.Kollar dej minst 10 gåner per dag i spegeln: Ja , faktiskt.
2.Äger mer en 1 plattång: Ja . jag har 3 .
3.Äger mer en 1 krulltång: Japp, har 4 faktiskt en ny och 3 gammla
4.Sminkar du dej på en halvtimma: Ja, ibland men så lång tid brukar det inte ta för mej .
5.Du köper smink så fort du får pengar: Nej, jag spenderar mina pengar på viktigare saker.
4/5 , ja fåfäng är jag allt.

Hur het är du?
1.Du blir kallad sötis av minst 1 person per dag: Ja , T brukar säga det och flera killar på msn som man inte ens känner.
2.Du har varit kär i någon släkting: Ja, när jag var liten.
3.Du har varit otrogen: Inte för att det är hett , men nej skulle aldrig falla mej in heller.
4.Du har haft sex med minst 5 killar: Nej , jag håller mej till den jag älskar.
5.Du har hånglat med minst 5 killar: Ja, det är la många som gjort? Jag är ju ungdom trots allt , så man har ju varit med om saker.
3/5 . Jag är la ganska het då .




Nu ska jag sova, jag är trött efter en slitsam trännig, så kul var det något jag ska forsätta med.
Jag utmanar er.




Kommentarer
Postat av: linnl

För er som tog det så hårt så är denna lista gjord med ironi , det med snobb var ju bara ironi . för er som är lite sega i bollen .

2007-09-25 @ 18:58:54
URL: http://thelittlestar.blogg.se/linnl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0