nästa inköp

blir ett par honeydew, tvekat länge haft dem på beställningslistan & sedan tagit bort dem . Men nu vill jag allt att dem ska bli mina , dem skulle nog passa bra med mina andra undisar . Just nu är jag bara så arg på hm, jag skulle fått mina kläder denna veckan men så klart har dem för lite folk så det blir nästa, det står på deras sida att mitt pakets har packats i 6 dagar , hur troligt är det ?



jag skulle också vilja ha ett till par hanky panky , har dem svart skulle vilja ha vita eller någon anna fin färg , något tips ?
MÄRKEN , Hanky Panky Thong

Kommentarer
Postat av: Tove

Älskar hanky panky's, har dom otalliga färger.
Vill passa på att få tipsa om tävlingen i min blogg där du kan vinna ett 2 pack jättesnygga tjej-boxers från Björn Borg. Lycka till :)

2007-09-30 @ 14:58:03
URL: http://www.celebmode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0