bilder nr 2 .

nehepp, nej det var inte slut med härliga bilder jag vill visa här kommer mer.

min älsklingsvän linnéa på piknick mitt i natten .

haha, vem har sagt att man alltid behöver göra sexiga miner ?

my dear hos larta .

Jag & mina älskling tjejer .

våra sexiga pjuks.

så blev det hela sommaren, korta svarta klänningar.

jag & min älskling på semster i varberg.

rock in tvättrummet.

Balen var här & jag hade på mig min monki klänning & ett bälte .

Inte världens bästa bild på mig , men jag & min underbara vän Emma .

yeah, vi slutar skolan . Det fyras självklart med alkohol.

Dessa två tjejer har varit med mig överallt i sommar och jag älskar dom mest i helva världen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0