fåglarna utanför mitt fönster



Här sitter jag i mina snygga mjukisbyxor , har precis ätit en god frukost nu står mitt goda nya inhandlade tee och svalnar. Jag älskar verkligen ananas & vanilj men tyvärr kan jag inte äta ananas rå eftersom jag är smått allergisk.  Ikväll blir det goda drinkar med min kompis Lisa & två killar till. Det projektet med killar har jag inte lust att släppa just nu , eftersom många i min släkt läser min blogg och jag har verkligen inte lust med några förklaringar nu .  & ja jag som skulle sluta röka är mer sugen än på cigg än ens att köpa en helt ny prada väska , hjälp .  Hennie hade inte heller några cigg , yippie mina lärare kommer inte vara så happy på mitt jävla pms humör .    Mums, nu luktar mitt tee välidgt gott måste bara smaka.  Updatering senare tror jag, och imon blir det nog massa kort från ikväll .


Florence Valentin - pokerkväll . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0