jul, långt kvar.

Jo jag vet , julen är långt i från oss . Men är det något jag verkligen älskar är det julen , speciellt förra för jag saknar allt jag hade under den tiden . Ni som föjt min blogg vet ju att det var då det tog slut med mitt antaligen livs kärlek och jag träffade två nya killar som jag hade mitt livs upplevelse med . Och nyår , det var underbart fasten jag var helt nykter . Vilket jag inte förstår är det jag som har dåligt minne eller vill jag inte komma ihåg varför ?


jag har lust att börja dejta någon väldigt rik snubbe som har lust att köpa detta till mig , för det skulle suttit perfekt till julen. Man är ju nästan bara inne på julafton så varför inte stussa runt i ett par jimmy choo heels och en stor stikad tröja . Det hade suttit perfekt för mig iallafall .  Fast nu bor jag fortfarnade hemma och dom hade nog inte uppskattat att jag sprang runt med mina heels på vårat golv och så behöver jag inte en rik snubbe för jag har redan dig . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0